PDA

View Full Version : wat vinden jullie van deze tategoi

marrie
17-05-2004, 19:50
deze kwam ik tegen op de beekse bergen en kon het echt niet laten.

Webmaster
17-05-2004, 20:23
Ik had al zo'n vermoeden dat er iets met die foto ging gebeuren. :)
't is afwachten wat deze tategoi zal doen. Moeilijk te zeggen. Wie weet wat meer body.

Ik zal volgend jaar ook eens wat meer tategoi fotograferen en ik weet al dewelke :)

marrie
17-05-2004, 20:25
ik had het beloofd he. hem te plaatsen.

Koidream
17-05-2004, 21:36
Originally posted by marrie
deze kwam ik tegen op de beekse bergen en kon het echt niet laten.
Ik ben deze Tategoi ook tegengekomen, aan de tent van Koi2000. Ik was toen een babbeltje aan het doen met Ronny Fierens.
Ik heb deze Tategoi nog de hand geschud, maar wist niet dat het onze webmaster was :( :o :(
Zullen we dan maar bij de volgende gelegenheid er ééntje meer drinken ;-)

Midorigoi
17-05-2004, 22:15
Zoals je zei, de body mag wat meer zijn,
de hi op het hoofd is van goede kwaliteit...
Heb hem ook de hand geschud, maar kon me zijn naam niet meer herinneren...

Heb hem dan ook maar een keer ontmoet en was bij Louis Vanreusel...

Kumonryu
22-05-2004, 22:49
Lekker ding hoor,

Ik moet je gelijk geven Marrie.. tis een tategoi, wat zoveel wil zeggen dat ie in zijn ontwikkeling alleen maar beter kan worden...
Maar of je daarmee nou bedoelt dat ie nu op het dieptepunt van zijn uitstraling verkeert.......:confused: :confused: :confused:

Hahahhaa, vind jou wel een beetje gemeen hoor.. om zoiets te zeggen van de gerespecteerde webmaster.....

Overigens als dit een echte tategoi is moet ik mij afvragen tot welke categorie jij dan behoort????? In ieder geval tot de Kawarimono...

Ik blijf wel bij mijn bezemsteel, dan weet iedereen hier tenminste dat ik geen aspiraties heb om sneeuwitje weer te vergiftigen...

Trusteeeeeeeeeeeeee,

Elvira