View Full Version : sanke
japanesekoi
03-04-2004, 18:59
Hallo,
Wat vinden jullie van deze sanke
Filip
mooi mooi waarom heb ik geen sanke ook is achter zo mooi viske zoeken zi
groetjes
Ik vind het een mooie koi, maar hij heeft alleen een kromme staart,
maar ik zou zeggen dat ie mag blijven!
deze krome staart is dit niet de slechte kwaliteit van de foto ??
groetjes
japanesekoi
29-04-2004, 19:30
Hallo,
Dit is een vervorming van de foto.
mvg
Filip
zet er dan nog eens een mooie foto op wie weet meer reactie en het zal wel een mooiere vis zijn dan
groetjes
japanesekoi
01-05-2004, 11:40
Hallo,
Ik hoop dat jullie deze leuk vinden.
Mvg,
Filip
japanesekoi
01-05-2004, 11:42
Hoi,
Dit is een foto van opzij.
Groeten,
Filip
hier komt de vis al wat meer tot zijn recht he en nu weet ik hoe ik appelsien aan mijn vissen moet geven zi want ik vroeg het mij af
alle ik vind het in iedergeval en mooie koi nog veel succes er mee
groetjes
Webmaster
02-05-2004, 08:59
Wat die appelsien betreft. Ik geloofde daar ook niet in. De eerste keer dat ik een appelsien doormidden sneed en gaf moest m'n koi er niks van weten.
Op een warme, zonnige zomerdag heb ik het leren eten. Nu gaan ze door het dolle heen als ze een sappige appelsien krijgen.
Gewoon appelsien doormidden snijden en een tijdje met de koi bezig zijn. Hou de appelsien vast en laat ze er maar even van proeven. Elke koi even de kans geven. Eventueel eens wat vruchtvlees losmaken of eens op de appelsien knijpen.
Van zodra je één koi hebt die het lust volgt de rest van de bende wel. Sommige moeten er totaal niks van weten hoor. als je een chagoi in de buurt hebt heb je nog meer kans op succes.
Nadat je het geleerd hebben hoef je de appelsien niet meer vast te houden. De koi zullen het sappige snoepje wel alle hoeken van de vijver laten zien.
Ik zou je wel de tip willen geven om de appelsien vast te maken aan een touwtje. Eenmaal ze het lekker vinden doen ze de gekste dingen om vruchtvlees weg te rukken. Ze proberen de appelsien tegen de wand op te drukken en ze zouden zich kunnen bezeren aan bvb de keien rond de vijver.
Na een tijdje blijft enkel nog de schil over.
Veel plezier ermee.
dank u voor de raad weet u ook iets in verband met appels daar heb ik ook al van gehoort maar moet men de appel eerst koken want deze is toch hard ??
groetjes
Thijs789
02-05-2004, 19:39
Mooi, mooi, mooi :) :D ;)