View Full Version : Dit had ik nooi gedacht
arend039
12-01-2004, 07:49
Sinds 1 januari 2004 site online en nog volop in ontwikkeling
vandaag 12-1 aantal bezoekers 9786 op naar de 10.000
Bedankt voor alle bezoekjes
Groet,
Gerrit Arends
www.koieagle.nl
arend039
12-01-2004, 22:55
Nogmaals bedankt voor het bezoek aan mijn site 13259 bezoekers nooiiiiiiiit verwacht
arend039
13-01-2004, 09:16
Originally posted by arend039
Nogmaals bedankt voor het bezoek aan mijn site 13259 bezoekers nooiiiiiiiit verwacht
Ik zal stoppen met deze berichtgeving is het forum niet voor bedoeld
Dit ging echter alle verwachtingen te boven
allen succes met de hobby
Groet,
Gerrit
Koidream
13-01-2004, 17:26
Ja, kun je even je arm een beetje laten rusten, want zo een hele dag naar je site klikken moet wel vermoeiend zijn :) lol :)
Effe serieus, zet eens voor de zekerheid een extra teller op je site (gekoppeld aan één pagina), want ik denk dat er iets fout gaat, niet dat ik het je niet gun, maar als er effectief al meer dan 10.000 bezoekers geweest zijn en nog maar 19 leden in het forum zitten... ja, dat roept toch vraagtekens op.
Unregistered
13-01-2004, 18:02
Originally posted by Koidream
Ja, kun je even je arm een beetje laten rusten, want zo een hele dag naar je site klikken moet wel vermoeiend zijn :) lol :)
Effe serieus, zet eens voor de zekerheid een extra teller op je site (gekoppeld aan één pagina), want ik denk dat er iets fout gaat, niet dat ik het je niet gun, maar als er effectief al meer dan 10.000 bezoekers geweest zijn en nog maar 19 leden in het forum zitten... ja, dat roept toch vraagtekens op.
Hallo Charles
van het technische gedeelte weet ik niet veel zou mijn zoon moeten doen ik zal het hem vragen, en ja het klopt dat er nog niet veel leden zijn is mij ook opgevallen maar dit was in eerste instantie ook niet mijn opzet mijn zoon zit in de IT en ontwikkeld deze site
is ook nog lang niet in orde moet nog een boel gebeuren je reactie zie ik niet als afgunst kom gewoon voor je mening uit hier haal ik het vanaf ik hoor het wel http://www.koieagle.nl/stats.php
Succes met de hobby
Groet,
Gerrit
www.koieagle.nl
Koidream
13-01-2004, 19:01
Originally posted by Unregistered
...hoor het wel http://www.koieagle.nl/stats.php
[/url]
Ben eens effe gaan kijken, enkele links aanklikken op je site gaf me al onmiddellijk enlele keren hetzelde IP adres (dus met enkele clicks ben ik 5 bezoekers waard). Om een eerlijker beeld van het aantal bezoekers te kennen (en dat is hoop ik jouw bedoeling) is het beter om enkel de eerste pagina (waar iedereen binnenkomt) te laten tellen.
Als ik even naar de laatste 10 bezoekers kijk, dan zijn die juist op 1 uur tijd geweest. 10 x 24 uur = 240 per dag, in de veronderstelling dat het 's nachts even druk zou zijn dan tussen 18 en 19 uur.
Desalniettemin vind ik het een prachtige site die gerust 10.000 bezoekers per dag mag hebben.
Unregistered
13-01-2004, 19:48
Hallo Charles
Nogmaals ik heb er echt geen kijk op als jij het zegt zal wel
Zodra mijn zoon weer langskomt zal ik hem laten kijken en het geen wat jij geconstateerd hebt uitleggen Ook al waren het 1000 gasten dan nog had ik dit niet verwacht
Groet,
Gerrit
Koidream
13-01-2004, 20:11
Het internet is groot Gerrit, en de interesse in koi binnenkort nog groter. ;-)
Toch nog eens proficiat met je site...
Hoi hier een van de 19 . U site is wel een hele mooie goed afgewerkt. Heeft een eigen karakter. Als er nog veel aan gewerkt moet worden is normaal. Altijd een beetje opdeden
Zo blijven ze af en toe langs komen , zoals ik ben er ook al verscheiden malen geweest.
Marc
Unregistered
14-01-2004, 06:56
Hallo Marc bedankt voor de compliment er moet zeker nog hard aan gewerkt worden groet,
Gerrit
www.koieagle.nl